Szerintem ne gyalogoljatok. budapesti vagyok, így láttam már olyat,
hogy a győri-szombathelyi, szegedi versenyzők szó szerint befutottak,
sőt, el is késtek. Bár a szervezők igyekeznek felülemelkedni a
problémán, egy versenyzőnek sem tesz jót, ha késve, kapkodva kezdi a
versenyt.

Inkább fizessetek 500 Ft-ot, mint idegeskedjetek. Fél 10-kor már jó
ott lenni, regisztrálni... 10 előtt el szoktak indulni a terembe a
csoportok. A verseny nem a gödörben lesz, hanem különböző laborokban,
termekben. És ehhez még azt is vedd hozzá, hogy egyeztetni kell a
megfelelő szoftverek meglétét...

SzTZs