Olvastam a többit is, de inkább az eredetire reagálnék.
Arra figyelj, kérdezz rá, hogy az APC-hez utángyártott vagy eredeti aksit adnának-e, igen nagy az árrés. Nekem a 25 ezer kicsit kevésnek, utángyártottnak tűnik. Másik, hogy bár nem nagy meló kicserélni, inkább szervízben cseréltesd, normálisan pár ezer forint munkadíjért, ahol be is mérik az új aksikkal, kapsz egy mérési jegyzéket, arra hivatkozhatsz később esetleges problémáknál. Tartósabb, tisztább, szárazabb érzés.
Ja, és igen, ha csak az aksik rosszak, csak azt cseréltesd, de így.
Még egy, hogy esetleg a monitorokat, ha vannak egyáltalán a szervereken, ne kösd rá a szünetmentesre.

sl