Udv!
>Iskolánkban wifi hálózatot alakítanék ki - az iskola nem szabályos ötszög
>alakú.

                >(4 repeater kellene az udvari felöli részek ablakaiba, hogy
'lássák egymást - a router az egyik

                >oldal közepén lévő ablakban van, a router/repeater távolságok
kb. 20-60 m)

                >(az egyes repeaterek mögött vastag falak vannak - ezért
kellene minden oldalhoz

                >egy-egy - mert a meglévő router jele ezek mögött már nem
fogható - viszont a helyi saját

                >falrészén - a mögötte lévő falon túli termekben jó a vétel)

                >A router tp-link 10/100 b,g,n

                >Ki - milyet ajánl - prioritás az olcsóság (de tartósság)
TP-Linknek pont ilyen esetekre van extender eszköze, esetleg szerintem megerne
egy probat nalad is. Kellemesen dolgozik es nem is kell vele tul sokat kuzdeni,
h hadrendbe alljon, valamint arban is egesz kellemes.

  Üdözlettel:
 Pintér Tamás

  Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt úgy döntene, hogy kinyomtatja ezt az
e-mailt.