2012.03.12. 9:27 keltezéssel, Felszegi Elemer írta:
Nem ujkeletu dolog ez mar, nalam tobbszor volt, van ilyen. Es hogy egesz pontos legyek, pont a Virusbusterrel vedett gepeimen voltak ilyenek. Na errol ennyit!!

Szeretném megvédeni a VB-t, a tisztánlátás végett:
A csatolt VB karantén log kép az én gépemen készült, tehát a VB tette a dolgát és anélkül, hogy bármelyik mappát megnyitottuk volna észrevette a vírusokat a pendrive-on jelzett és karanténba helyezte. A vírusfertőzés pedig egy idegen gépen történ, fene tudja, hogy milyen vírusvédelemmel van az ellátva.

(A pendrive nem az enyém, hanem a páromé és hajnalok hajnalán 6:32-kor keltett fel, hogy a VB jelzett az asztali gépen. Elmondása szerint nem nyitott meg egy mappát sem, hanem csak egy fájlt másolt a pendrive gyökerébe és azt ellenőrizte le, hogy megnyitható-e, és eközben jelzett a VB. Előtte kb. egy fél órával a laptopon az Avast is jelszett, de akkor még túl korán volt és ezért nem akart felébreszteni. Morgolódtam is egy kicsit, hogy ilyen esetben akkor is szóljon, ha épp a pápánál vagyok audiencián ;-)

Veres Sándor