Az még hagyján, hogy nem ingyenes de szerintem egyáltalán nem "iskolabarát" az ár. 8.400 Ft/gép/év

Én anno a termenkénti szabályozást úgy oldottam meg, hogy a tanári gépre telepítettem egy SquidNT -t (http://www.serassio.it/SquidNT.htm <http://www.serassio.it/SquidNT.htm>) a teremben lévő tanulói gépek böngészőjében pedig a tanári gép IP címét állítottam be proxynak. A tiltott URL-eket egy (a tanári gépen lévő) txt-ben lehetett megadni.

Ha segítség kell a beállításokhoz akkor írj!