Sziasztok,

a fenntartónk kér egy szép exel állományt, amiben benne van minden gépről, a processzor típusa, memória mérete, hdd mérete, optikai lemezegység típusa.

Az ocsinventory-ng ben benne van sok gép, de nem tudok egy egységes táblázatba ezeket beletenni, konkrétan a gépek listájánál nem lehet a hdd paraméterét, cd/dvd paraméterét.

Vagy csak én nem találtam meg a megfelelő helyet erre?
Lehet a fenti szoftverben az összes paraméterből, több paramétert tartalmazó listát exportálni?

Üdv
Forgács Csaba

ui:
Sajnos a rendszergazdánk az elmúlt évek alatt eltüntette a hardvernyilvántartást, most meg amikor kellene, kiment Tájföldre dolgozni, és rám passzolták ezt a munkát.