Az eddigi precíz munkádat köszönve, a pozíciójában új Admint (Molnár Péter)
pedig köszöntve, sok sikert kevesebb stresszt mindkettőtöknek:

Kunstár László

-----Eredeti üzenet-----
Feladó: Laszlo Beres

Kedves listatagok, kollégák, barátaim,

ha emlékezetem nem csal, akkor 2004. december 23-án, a
lista.sulinet.hu szerver költözésével egyidőben, 5 évnyi rendes tagság
után kaptam meg a felkérést a Techinfo lista adminisztrációs
vezetésére...A mai nappal azonban ezt a köteléket is el kell szakítanom,
ugyanis új
pozícióm és az ezzel járó felelősség, rengeteg utazás mellett nem
tudom már ugyanazzal az odafigyeléssel ellátni listagazdai
tevékenységemet, mint korábban tettem. Tagságom viszont megmarad,
amikor időm engedi, igyekszem részt venni a vitákban, válaszaimmal
segíteni.

Így engedjétek meg, hogy megosszam veletek a hírt: mától, 2012.
április 3-tól a Techinfo lista gazdája Molnár Péter barátom lesz, akit
nyilván nem kell bemutatnom nektek. Péter kiváló szakember,
vitapartner, remek tapasztalattal, akinek sok sikert és türelmet
kívánok a listatagság kezeléséhez ;)

Mielőtt felröppennének a találgatások: lemondásomnak nincs köze
semmilyen plágiumbotrányhoz :)

Baráti üdvözlettel,

--
László Béres            Unix system engineer
http://www.google.com/profiles/beres.laszlo

<<winmail.dat>>