Hellooo!!!!

Magam a legvegso esetben sem hasznalnam, mert tulsagosan paranoid vagyok, de lattam mar ceget aki valtott ra. Valami cloud szolgaltato. Havi par ezer forintert adnak virtualis gepet jo savszelesseggel. Azt teszel ra amit csak akarsz...

Udvozlettel:

Erno
(rR)

Hacsak nincs egyeb szempont is.
Ezzel tisztában vagyok, de a feltöltés ritkább lesz, mint a meglévő
képek böngészése.
Egy kis vállalkozásról van szó, megszüntetik az irodát, ezért helyi
megoldás nem jön szóba.
Szoval van egyeb szempont is.
Amugy boritekolom, hogy nem lesz hasznalhato.
Persze mindez attol fugg, hogy mekkora kepekrol van szo.

Udv:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu