Takács Tibor írta:
Sziasztok!
Próbálgatom a Samba-t odáig eljutottam, hogy működik PDC-ként, megy az LDAP, stb. Miként lehetne ebbe a rendszerba a korábbi lokális fiókokat migrálni? Be tudom állítani, hogy ugyanazzal a fiókkal jelentkezzen be a gépre is, mint a domain-be? Netware alatt 1szerű volt, ugyanis 2 külön bejelentkezést kezelt... Sokat keresgéltem a neten, de erre sehol sem volt utalás, ebből (nekem) 2 dolog következik:
1. kézzel kell átmásolni a fájlokat
2. automatikusan működnie kellene..
Alapvetőleg tartományban nem használunk üzemszerűen helyi fiókot, tehát ilyen értelemben a Netware megoldásával nem érdemes összehasonlítani. Attól függően hogy miket szeretnél "átrakni", és mennyi felhasználónál 2 megoldás közül választhatsz:

1, Minden usernek létrehozod a központi tartományi felhasználót, és azzal lép be a helyi gépre (az első belépésnél a profil legenerálódik a helyi gépen). A korábbi fájljait kézzel átemeled. 2, Profil migrációs eszköz használata. Én az USMT-t találtam hirtelen most a Neten, de biztos van más is:

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=10837

--
Üdv:
Csernus-Turza Áron