Sziasztok!

Ma kaptam a feladatot, nézzek utána, mit lehetne max 1,5M Ft-ért bevenni a
tárgybéli pályázatba.

A pályázat 3.1. pontja:
"Kommunikációs tevékenység (honlap, intranet fejlesztése/kialakítása a projekt
céljainak megvalósítása érdekében, a belső információs és kommunikációs
rendszer fejlesztése)."

Van közöttetek valaki, aki részt vett a pályázati munkákban? Nekem csak
ideadták ezt az egy oldalt, és egy napot adtak, hogy prezentáljak valamit.

Nálunk jelenleg a honlapot külsős cég fejleszti, a tárhelyet béreljük. A belső
háló egy Albacomp (fájl)szerver, Win2003, cirka 25 WinXP-s gép.
A jegyzőasszonyban felmerült, hogy mi csináljuk (ember lenne) a honlapot és
üzemeltessünk mi szervert.

Várom a segítő válaszokat!

Köszönettel: Gere Csaba