Sziasztok!

Tudom, hogy lerágott csont, de bizonyítvány-nyomtatót keresnénk.
Ha lehet, tudjon (gimnáziumi) érettségi bizonyítványt, érettségi tanúsítványt,
gimnáziumi bizonyítványt (esetleg ha lényeges, Mayorból) nyomtatni.
Gyanítom, hogy szinte csak a Tally T5040B jöhet szóba...

Amúgy kb. mennyi idő alatt nyom le mondjuk 500 évvégi bizonyítványt?
Mekkora a rontás esélye? (Pl. tudom-e követni, hogy kinek a bizonyítványát kell
most beraknom?)
Mennyire nyomtat szépen/plecsnikkel? Egyáltalán mennyire alkalmasak a magyar
bizonyítványok (mint nyomtatványok) az állandó pozícionálásra? (Azaz minden
bizonyítványon ugyanott van a keret?)
Mennyi időbe tart egy 500 fős giminél előkészíteni a bizonyítvány-nyomtatást?
Mennyi idő kinyomtatni a kb. 90 érettségi bizonyítványt?

Bocsi, de ilyen kérdések aggasztanak egy ilyen beruházás előtt...

Előre is köszi a válaszokat!

Sücy