> Én nem véletlenül kérdeztem, hogy konkrétan mi is a hiba.
> Itt eddig nem jeletkezett semmi. Többen tesztelték; tanár is, diák is.
> Előző évek feladatait is megoldották rajta.

Nem az a kérdés, hogy hányan tesztelték, hanem az, hogy egy gépen
(azonos profillal) melyiket használják. Ha felváltva mindkettőt, akkor
az adatok importja, űrlap- és jelentésvarázsló nem működik.
Nekem egyszer kézzel sikerült úgy megoldanom a problémát, hogy a fájl
társításoknál minden access-hez társított kiterjesztést az egyik
verzióhoz rendeltem. De kb 12 ilyen kiterjesztés van, és csak addig
volt jó, amíg nem váltottak ismét verziót.

SzTZs