Helló!

Mivel délután üres volt a terem bementem és újra ellenőriztem mindent (a korábbi csere kísérlet kb. jan.-febr. körül volt). A 21 kábelből végül 2 rossz csak (többre emlékeztem, kicsit túloztam a 10-el, elnézést), egyiknél a 4-5 másiknál a 7-8 érpár nem gyulladt ki a kábelteszteren, ezért volt jó a 100-as switch-el, mázli (vagy pech, mert így csak most derült ki). Holnap majd megnézem a másik teszterrel, hogy pontosan melyik ér a hibás.

A két hibás kábelből az egyiket anno mindkét végét újradugóztam és akkor is rossz volt. Most majd multiméterrel rámérünk a hibás erekre és kiderül, hogy tényleg szakadás van-e. A másik hibás kábel eetén meg rászánok két dugót és újrakrimpelem, igaz csak egy kb 2-3000 Ft-os krimpelőm van, és a dugóból is csak lengőkábelhez való van nekem.
De ha ugyanaz az ér lesz hibás, akkor az gyanús.
Az érdekes, hogy lengőkábelhez való dugót használt a cég is, pedig úgy látom, hogy a kábel patch-kábel (ennyit a cégről).

Veres Sándor