On Tue, 12 Jun 2012 17:02:30 +0200, Veres Sandor wrote
> Helló!

> Sajnos elképzelhető, hogy így volt, gondolták iskola nem egy nagy
> cég, én is hibás lehettem, mert nem kértem jegyzőkönyvet.

Ha végig egy szál lengőkábel, nem hiszem, hogy írtak volna jegyzőkönyvet,
nemigen van miről. (Emlékeim szerint annak az összhossza 10 méter lehetne.)

Ez nem igazán hálózatépítés volt, inkább kiszállítottak egy csomó lengőkábelt
és összedugdosták. Normális szereléssel anyagáron is legalább 4eFt többletet
jelentett volna gépenként. (két aljzat, patch panel, azok szerelése)

Üdv: Fodor Zsolt