Üdv Mindenkinek!

Adott egy nemrég vásárolt iskolai Dell Inspirion Mini netbook.
Oprendszer Win7 Starter
+ Office 2010 Starter

A kolléga kérte, hogy tegyem fel a tisztaszoftveres Office 2010-et.
Uninstalláltam az Office Startert.

Megpróbáltam feltenni az Office 2010-et, de a telepítő indulásakor a következő
üzenetet kapom:
D:\office2010\ProPlus.WW\OSETUP.DLL digital signature does not validate or is
not present.

A telepítés erről az usb drive-ról XP-n simán elindul, tehát nem hiszem, hogy
ez lehet a gond.

Az MS azt írja:
http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2007-office_install/windows-7-starter-compatible-with-microsoft-office/44de9ccc-799c-4e7d-aee7-a206943c158e
hogy kompatibilisek. (Kb. ugyanez a szituáció szerepel ott is.)

A hibaüzenet kapcsán is kerestem, találtam valami MicrosoftFixIt50450-et is,
de az üzenet változatlan. (A beépített diskre másolva is ugyanez a helyzet.)

Valakinek volt hasonló baja? (Lassan jobban jártam volna egy komplett
újratelepítéssel)

Üdv: Fodor Zsolt