A  jelszintjeid  viszonylag jok, tehat azzal nem nagyon lehet gond, az
ecp3925-re tippelek en is. Mindezek mellett ez egy eleg jo holmi, csak
a  T  sajnos  nagyon  buta firmware-el adja - pl. a bridge mod alapbol
tiltva van benne , alacsony tcp_keepalive ido, stb.
Van  par  beallitasi  javaslat a prohardver foruman - hasonlo hibara -
mint a tied, valoban erdemes utananezni, hogy masoknak mi segitett.

udv, David

--
Best regards,
 Holló                            mailto:hollo.da...@verebelyszki.hu