To: "Techinfo" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Tuesday, August 07, 2012 5:12 PM
Subject: RE: LST fájl konvertálása

Szia!

Wordnél a megnyitásnál "Közép-európai (DOS)" kódolást kell kiválasztanod. Ezzel a legtöbb karakter, többek között a vonalak is megfelelően töltődnek be. A néhány hibás karaktert keresés-cserével ki tudod javítani, a felesleges nyomtatóvezérlő karaktereket is így tudod eltüntetni. Persze, ha sok ilyen fájllal kell dolgoznod, akkor érdemes egy kis programot írni, amely a cserélésekkel előkészíti az állományt.
Ha oszlopokat akarsz kivenni, akkor a DOS-os Qeditet javaslom.

Üdv.:
Attila