Engem telefonon felhívtak, hogy szeretném-e meghosszabbítani, stb...? Nekünk augusztus 13-án lejár a licenc, lehet azért hívtak. Elküldtem a megrendelőt, de kértem árajánlatot is, meg egy kis ismertetőt. Ha lesz konkrét ismeretem róla, küldöm. Addig is más vírusirtókat is nézegetek. Nálunk is vegyes a géppark, ráadásul önkormányzat, itt kevesebb engedményt adnak, mint iskoláknak.

Csaba

----- Original Message ----- From: "Birkás" <rga...@bajabela.sulinet.hu>
To: <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Thursday, August 09, 2012 12:59 PM
Subject: Virusbuster - helyett

Próbáltam egy kört futni várhatóan mennyibe fog fájni a továbbiakban a Sophos. Sajnos sikertelenül.

Íme a válaszuk:

Tisztelt Uram!

Köszönjük szíves válaszát.

2012. december 15-én lejáró licencük hosszabbítására vonatkozóan egyenlőre nem tudunk árajánlatot küldeni.

Jelenleg a VirusBuster termékről Sophos Antivirus termékekre történő áttérés lebonyolítása zajlik, igyekszünk teljes apparátussal biztosítani a korábbi VirusBuster ügyfelek részére a zökkenőmentes átállást.

Amennyiben igénybe kívánják venni a fenti időpontig a felajánlott Sophos Antivirus terméket, úgy kérjük, hogy a kiküldött megrendelő lapot szíveskedjenek visszaküldeni, mert csak ebben az esetben tudjuk intézni a gyártó céggel a költségmentes átállást. Biztosíthatjuk arról, hogy a korábbi gyakorlatnak megfelelően a hosszabbításra vonatkozóan ajánlattal a licenc lejáratát megelőző 1 hónapon belül keresni fogjuk Önöket.

Kérjük ezzel kapcsolatban megértését és türelmét.

Üdvözlettel:
NewCo Trading Kft.