WINS?
Kapcsolódás után explorerben \\szervernév vagy \\szerverIP közül
valamelyikre nem hozza be a megosztott mappákat?
Egyébként a vpn nem rakja fel automatikusan a meghajtókat, kell rá
írni egy net use scriptet, ami felcsatolja jól.
Bár ha a winben benne vannak már, de offline jelöli, akkor a kapcsolat
után meg lehet nyitni, ismét online lesz minden meghajtó.

Gábor

blueboi69