On Mon, 17 Sep 2012 10:55:09 +0200, Péntek Bálint wrote
Valaki olvasta a tisztaszoftver.hu-t
Tájékoztató a Tisztaszoftver megállapodás alá tartozó Microsoft
licencek használhatóságáról
ez még is mit jelent, mármint mi a "szerződés vége" dátumilag?
Az az érdekes, hogy nem szerepel dátum, másrészt az MS-t említi, holott a
Tisztaszoftver lapon van még két másik megoldás is. Azokkal mi a helyzet?

Üdv: Fodor Zsolt

Emlékeim szerint 1 évre kötötték meg a szerződést, vagyis 2013. márc. 1.-én fog lejárni. Bár ezt valóban kiírhatnák az oldalra. A másik két megoldást nem tudom mennyire érinti ez. Tavasszal elég sok levél fordult meg itt ezzel kapcsolatban, az archívumban biztos találtok róla infót.

A korábbi verziókat is lehet használni jogtisztán, a lényeg, hogy meglegyen a frissítési alap.

Üdv!
Attila

--
Kovács Attila