Tisztelt Lista!
Van egy Asus A 6000 sorozatba tartozó A6M verziójú notebook.
A gépen XP van. A drivereket tartalmazó lemez már nincs meg. Letöltöttem a drivereket a gyártó oldaláról. A driver felmegy, de a wifi valami elképesztő módon instabil. Fél percenként eldobálja a kapcsolatot. Van a gyártó oldalán egy update is, de az meg nem megy fel, mert az XP szerint a mostani driver a legfrissebb az eszközhöz, ami fent van. Próbáltam keresni más drivert is hozzá, ám nem nagyon találtam... Az Aida64 annyit ír a WLAN kártyáról, hogy Asus 802.11g hálózati adapter :)
A kártya MAC-je: 00-18-F3-59-F5-62  -->> ami alapján google szerint Asus :D
Van valakinek működő drivere vagy bármi más megoldása a fent szereplő problémára?
--
Üdvözlettel: *Mészáros Zsolt*
/rendszergazda +36-70/621-4252/