> Az igazgatóm valami új listára hivatkozott, ami szerint nem!

Látjátok ezért kérdeztem, kinek mi kézzel foghatója van. De a válaszokból
látom, hogy másfelé is nagy a sötétség ezzel kapcsolatban és várjuk mit hoz
a "fényes?" jövő.
Tisztában vagyok azzal, hogy eléggé segítjük az oktató-nevelő munkát, de hát
akit a jogalkotó annak gondol az az, akit meg nem, az meg nem az. Ha a jog
kimondja, hogy az ég zöld, akkor márpedig az az!

Ráadásul az én munkajogi helyzetem még sztem az átlagosnál is bonyolultabb,
de mivel az archívum nyilvános, így nem kívánom ország-világgal megosztani.

Zsolt