Üdv!

Segítséget szeretnék kérni!
Akit, nem érdekel, a közel több mint egyhetes kálvária akkor csak a 2.
bekezdéstől olvassa. Szeptember 29-én szombaton elszállt a közháló.
Semmilyen adatforgalom se ki- se be. Hétfőn reggel bejelentettem a
problémát. Nem sokkal később kiszálltak a T szakemberei megállapították a
modemig jó a net, addig az övéké. Tovább fogják adni a hibát. Többször
telefonáltam míg kiderült szerda délelőtt, hogy nem jól adták le a
hibajegyet (két napig nem csinált senki semmit). De ekkor újra
felmelegítették a dolgot és pár óra múlva kijött az NISZ zrt-től valaki, és
bár úgytűnt a routernek nincs baja, de ha már itt volt cserélte. Azóta azt
állapították meg valahol routing probléma lehet. Szóba jött az Invitel és a
T-com. És mivel a közháló már több napja próbálja "megsürgetni" a probléma
megoldását. Gondoltam nyomozok egy kicsit. Az Invitel szerint nem ők a
hunyók, a T-től elhajtottak, hogy nem hajlandóak segíteni csak a hivatalos
úton a Közháló keresheti meg őket...
Itt tartok!!!

Összefoglalva. Egy hete nem működik a hivatalos levelezés. Nincs közhálós
net. Nem érhető el a suli weboldala! A modem és a router jó!
Elvileg routing probléma van.
Esetleg még a switch lehet rossz (ezt a közhálósok a távolból kizárták)?

Szóval tanácstalan vagyok! A közhálósok segítőkésznek tűnnek, de a sok
összetevő között akik szerintem egymásra mutogatnak nem történik semmi a
hiba megoldása érdekében!!!

Kérlek segítesetk, hogy várjak türelmesen (már igazából elfogyott).
Vagy kihez forduljak?
Esetleg lehet panaszt tenni érdemes -e? Ha igen kinél?
Nekem az lenne a legfontosabb, hogy mielőbb működjenek a dolgok.

A suliban egyelőre türelmesek, de mindig kérdezik, most, hogy jön meg a
feladatlap a matekversenyhez, hogy tegyék közzé az infót ha nincs weblap...

Bármilyen segítséget ötletet szívesen fogadok!

Birkás Attila
Ui: boccs, hogy hosszú lett
Azért is boccs ha kétszer menne, de a másik címemről már 1 órája nem jelent
meg