Szia!

Majd nem modulnak fogom nevezni, és akkor bevezettetem

(Lásd: varázsló <-> tündér)

Feladó: Boldog Ferenc
Dátum: 2012. október 25. 21:52
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: NAT óraszámok

Hello!

  Munkaszervezési szempontból lényegében lehetetlen.

Mást sem csinálok napi frekvencián. :-)
A lehetségest bárki megcsinálja.

Na ez az én életpályám. :-)

Visszatérve a "modulszerűen tanítják" gondolathoz.
Nem értek hozzá, de vegyük például a földrajzot, mint modulszerűen tanított
tantárgyat.
1-es modul:
0021155-4455-5000 Vizes térségek megismerésével kapcsolatos általános feladatok.
Tananyagtartalom:
- Folyók, patakok folyásirányának modellezése számítógéppel (Paint)
- A tengerekben található sótartalom meghatározásának alapjai (Excel)
2-es modul:
00244545-4548-550000 Lakossági jelenlét meghatározásával kapcsolatos feladatok
Tananyagtartalom:
- A népsűrűség korrodációja az Európai Unió keleti országaiban. (Doom3)
- stb.....

Nem folytatom. Aki azt hiszi, hogy épületes baromságot írtam le, az kérdezzen
rá, egy szakképzésben tanító kollégánál, hogy nem ismerősek-e neki a fenti
sorok? A sok-sok számot és hosszú modulneveket az osztálynapló 6 mm x17 mm-es
rublikájába kell bejegyezni és értelemszerűen a bizonyítványba is.
Nagyjából ilyen kuszaságok vannak a modulrendszerű képzésben.
Valakik óriási pénzt kaszáltak érte. Csak csendben mondom, bizonyára nem
érdemtelenül. ;-)

Egyébként stipi stopi! A fenti ötletem a földrajz és az összes közismereti
tantárgy "modulosítása" ügyében ezennel ünnepélyesen és nyilvánosan levédtem.
Ha bárki ezek után modulrendszerű közismereti képzésben gondolkodik, vagy azt
megvalósítani igyekszik, közlöm, hogy az ötletgazda én vagyok, s csak jelentős
honoráriumért cserében vagyok hajlandó engedélyezni annak a közoktatásban való
bevezetését.

Fogadjunk egy vírtuális sörben, hogy 5 éven belül megjelenik a modulrendszer a
szakképzésen kívül is.

És ezzel megvalósul a lehetetlen. :-)

--
Üdv: