Van  a  neten viszonylag sok leiras az eltavolitas modjarol. Par napja
en is talalkoztam egy ilyen geppel. A megoldas tobb lepcsobol allt:

-gep inditasa csokkentett modban
-msconfig  futtatasa  es  kiszedni belole az oda nem illo tartalmat az
automatikus inditasbol
-malwarebytes  szoftver  viszonylag  jol  megtisztitotta  a  fertozott
fajlokat

Nekem  ennyi segitett. A neten irjak meg a regisztri tisztogatasat, de
en azt a lepest elhagytam, es igy is megoldotta a fentiekkel.

udv, David

Best regards,
 Holló                            mailto:hollo.da...@verebelyszki.hu