Szia!

Egy Benq MX660p projektor wifi-s hálózatáról és Q-Presenter programmal kapcsolatban vannak tapasztalataim.

Wifi-n csúnyább a kép és lassabban vált mint VGA kábellel, videózni nem a legjobb szerintem.
Wifi-n saját hálózatot hoz létre, nem lehet más hálózathoz hozzákötni.
A Q-Presenter program automatikusan nem csatlakozik a projektorhoz, nekünk kell megmondani, hogy csatlakozni szeretnénk, ehhez tudni kell a projektor ip címét. A Q-Presenter program csak klónozni tudja a fő asztalt nem támogatja a kiterjesztett asztal funkciót, vagyis nem használható másodlagos kijelzőnek. Ha mégis így akarod használni, akkor minden programot a másodlagos monitorra kell átvinni és megmondani, hogy a főasztalra vetítsen, powerpoint és társainál.

A hálózatra kötött projektornak annyi még az előnye, hogy hálózaton keresztül lehet vezérelni, vagyis nem kell távirányító hozzá, egyedül a bekapcsoláshoz. Hibája ennek a vezérlések, hogy csak IE alatt müködik Firefox és Chrome alatt nem.

Ezeket a tapasztalatokat és észrevételeket vettem észre az általam megnevezett projektor és hálózati vetítéssel kapcsolatban. Az általad írt projektorral már találkoztam, de ezt a funkcióját nem teszteltem.

Üdvözlettel:
Tóth Zoltán