Akkor leírom a szituációt:
Az iskola 8 termében, 176 gépen sokszor van verseny, vizsga stb. A termek szét vannak dobva, de sokszor kéne az összes gépen ugyanazt elintéznem. pl: usb letiltása, usb felengedése, fájlok másolása a gépemről a 176 gépre. mappa törlése, mappa létrehozása stb. Ez mind psexec-kel (bár a vírusirtó vírusnak nézi), mind RemCom.exe-vel pár másodperc, mert kész vannak a batch-fájlok termenként, a változóba beírom a jelszót és a parancsot és máris egyszerre 176 gépen végrehajtódik és nem kell felmennem, kulcsot szereznem, egyenként végigmennem, visszazárnom, csak távolról felélesztem és Rem.com.exe és kész. Ráadásul egy-egy feladat közben néha csak pár percem van (ma volt egy rendezvény, amikor a 7.óra és a rendezvény kezdete között 15 percem volt fájlmásolásra, usb felengedésére és egy könyvtár létrehozására. Működött, meg volt. De mivel idegen tanulók érkeztek hozzánk, más iskolából, nem volt elvárható, hogy tudjanak belépni. Az volt az igény a vezetés részéről, hogy az összes 176 gépen már bejelentkezve (helyi felhasználóként, korlátozott user) várja a tanulókat. Na erre nem találtam megoldás. A 176 gépen a felélesztéssel és a Remcom futtatása meg volt 10 perc alatt, utána rohanhattam 8 terembe 176 entert lenyomni. Ezért gondoltam, hogy biztos van valami olyan segédeszköz, parancs, szoftver, ami ezt parancssorból tudja. pl: usb engedélyezése sincs tudtommal benne a W7-ben, de a devcon-exe-vel másodpercek alatt megvan. remélem, most már elég érthetően írtam le a problémát, bocsi, ha nem voltam világos.
Bálint István