Van egy tisztaszoftveres Windows2003 R2-es szerver, rajta WSUS 3.0, nincs AD, munkacsoportokban vannak a cliens gépek.
Az XP klienseken eddig mindig futtattam egy registry bejegyzést:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate]
"WUServer"="http://192.168.1.248:8530";
"WUStatusServer"="http://192.168.1.248:8530";
"ElevateNonAdmins"=dword:00000000
, majd a
net stop wuauserv
net start wuauserv
wuauclt /resetauthorization /detectnow
parancsot és az Xp-s gépek rendben megjelentek a WSUS-ban és csoportokba tudtam őket szervezni.és évekig működött a frissítés így. Most teljesen ugyanezt próbáltam meg a tisztaszoftveres W7-ekkel is, de 20 gép közül csak 1 látszik.
Végigpróbáltam más termeknél is - ugyanez a helyzet.
Megváltozott volna valami a WSUS és a W7 viszonyában?
Köszönettel:
Bálint István