Sziasztok!

Iskolatitkár már lassan kiüldöz a világból, ezzel a csodálatos "KIR személyi
nyilvántartó és adatmódosító rendszer" -rel.

A problémáim a következők az alkalmazotti nyilvántartásban:

1.Felvesz rendesen minden adatot -> kérelem beküld -> Feldolgozás
megtörténik. Eddig minden rendben. Majd az egyik dolgozó adatit újra
módosítani kellett volna, ekkor derült ki, hogy a felvitt adatok kb fele
hiányzik. Főként képzettség, besorolás. Van esetleg valaki, aki meg tudná
erősíteni/cáfolni, hogy náluk is így működik-e? Eddig három hetet töltött el
ezzel a kollegina, és most a sírás kerülgeti.

2.Bizonyos pedagógusokhoz nem tud hozzáférni. Hosszas nyomozás után arra
jutottam, hogy a pedagógusok egy olyan telephelyhez vannak rendelve, ami
megszűnt. Ez annál is érdekesebb, mivel feladat-ellátási helyet addig nem
tud megszünteti, amíg pedagógus, vagy tanuló van hozzárendelve. Ki tud ezen
segíteni, mert az ügyintéző hölgy Győrben, csak azt hajtogatja, hogy
nincsenek megfelelő jogosultságok beállítva mesterjelszó kezelő rendszerben,
és nem tudom meggyőzni ennek az ellenkezőjéről. Nincs valakinek közvetlen
telefonszáma értelmes rendszergazda/ügyintéző irányába?

Segítségeteket előre is köszönöm:

Rostás Béla