Én ugyanezt Excelben oldom meg, ahol jók az ékezetek, és Szöveg(MS-DOS)-ként
mentem. Ekkor kriksz-krakszokat látok a txt-ben, de az importálás után már jó
az AD-ben.

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Bálint István
Sent: Tuesday, November 27, 2012 8:25 AM
To: Techinfo
Subject: ékezetesek nevek fájlból

A következő problémára nem találok megoldást:
Windows 2008R2-őn fájlból hozom létre tömegesen a usereket. Van egy user.txt
fájl, benne felhasználónév,Vezetéknév,Keresztnév
Van egy másik fájl, amelyben a parancs: for /F "eol=; tokens=1,2,* delims=," %i
in (users.txt) do dsadd user ........ és a paraméterek.
Ezt a parancsot másolom be a cmd.exe-be.
Minden jól működik, kivéve azt, hogy a felhasználók nevében az ékezetek helyett
krix-krax jelenik meg.
A user.txt kódolását végigpróbáltam: UTF8, Unicode, Ansi - soha nem jelenik meg
rendesen az ékezetes betű a létrejött felhasználóknál.
Tudtok erre valami megoldást? Mit szúrok el?
Köszönettel:
Bálint István

I am using the free version of SPAMfighter.
SPAMfighter has removed 8375 of my spam emails to date.
Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len

Do you have a slow PC? Try Free scan
http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter?cid=sigen