From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of CeLkA
Sent: Thursday, December 13, 2012 2:27 PM
To: Techinfo
Subject: Re: offline XP virtualizálás

A rendszer nem fog elindulni másik alaplap+proc párossal.Ha előtte
sysprep-elte volna akkor elindulna, de így nem fog.

2012. december 13. 14:22 Kunci írta, <ku...@freemail.hu>:

Feltétlenül kell a virtuális környezet?
1. rakd be egy gépbe másodlagos lemeznek és csinálj biztonsági mentést a
partíciókról.
2. A gép saját merevlemezét kösd le és a régi lemezt kösd be ugyanoda mint a
régi gépben volt (elsődleges v. másodlagos IDE port, vagy SATA1, 2...) majd
bootolj be róla. A rendszer szerintem simán elindul csak az új hardvereket
fogja telepítgetni. (Ha csökkentett módban indítod el akkor asszem még azt
sem) A feltelepített szoftverek java része így is futtatható, a beállítások
átnézhetők. (Mert gondolom ez lenne a cél). Ha meg bármi gond van akkor a
biztonsági mentéseket visszaírod a lemezre és keresel más módszert :)

[ --- CeLkA--- ]