On Tue, Dec 11, 2012 at 8:09 AM, Bálint István <balin...@t-online.hu> wrote:

> - nálam sem mountolta fel a köteteket és hasonlóan nem volt ldappal
> kapcsolat
> - lejkrt a certificate
> Ezt nézd meg, hátha segít, vagy ötletet ad:

Köszönöm, megnéztem, ötletet nem adott, viszont felfedeztem, hogy a
szervernek nincs a DNS fában semmilyen certificate-je.
A teszt szerveré ott van - ő volt, akit visszakapcsoltam - de a rendes
szerveré hiányzik.

Megpróbáltam létre hozni, de azt üzeni:

Novell Certificate Server plugin encountered an error. Click the Details
button for more information.

Itt egy hosszú leírás jön ilyen sorokkal:

java.lang.NullPointerException\n at
com.novell.admin.PKI.certificate.eDir.eDirCertificateManager.D(Unknown
Source)\n at
com.novell.admin.PKI.certificate.eDir.eDirCertificateManager.cmmCertificate_Create(Unknown
Source)\n at
com.novell.admin.PKI.wizard.CertWizard_Create_ServerCertificate.doFinishButton(Unknown
Source)\n at com.novell.admin.PKI.util.UIWizard$3.isHandled(Unknown
Source)\n at com.novell.admin.PKI.util.actions.Navigate.isProcessed(Unknown
Source)\n at com.novell.admin.PKI.util.UIObject.handleAction(Unknown
Source)\n at com.novell.admin.PKI.util.UIContext.execute(Unknown Source)\n
at com.novell.admin.PKI.tasks.LaunchServerWizard.execute(Unknown Source)\n
at com.novell.emframe.dev.Task.execute(Task.java:505)\n at

Guglizás után a végső eredmény, h létre kellene hozni, érvényes
tanúsítványt a szerverhez, de ezzel életbe lép a fenti hibaüzenet.

Lehet tanúsítványt máshogyan is?

Köszönettel