>2013.01.08. 13:26 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:
ad...@iskolaneve.sulinet.hu + régi jelszó, így belép - szép üres postaláda
:)
--
>Üdvözlettel:

Na most ezen kár tovább rágódni, mert szerintem két különböző dologról van
szó:

- a korábban sx...@adminmail.sulinet.hu un. adminisztrációs postafiók volt,
ami az intézmények és a sulinet-szolgáltató közötti kapcsolattartásra
szolgált (volna). Szerintem nem nagyon használta senki, v. csak ritkán,
ezért inkább a rendszergazdák egyéb címére küldték a fontosabb dolgokat. Azt
hiszem ennek a helyébe lépett, most ez az új postaláda:
ad...@iskolaneve.sulinet.hu. Hidd (!!!) el be tudtam többször is lépni, de
egyelőre üres.
- Az iskola levelezése, akár saját, akár a központi sulinet-szolgáltatáson
keresztül egy másik dolog.

Üdvözlettel:
Magyar Csaba