Szia!

Kb. egy évvel ezelőtt alaposan körbenéztem a piacon elérhető eszközöket és lecseréltük a nálunk lévő 3Com WiFi hálózatot. A megoldás a NWA3560-N eszközök voltak. Nézd meg hátha jó lenne nektek is! Ha több infó kell beszéljünk még róla!
Ami nekünk fontos volt:
- megbízható működés
- erős titkosítás
- külső hitelesítés lehetősége (802.1X)
- POE (ne keljen 220 mindenhova ahol AP lesz)
- Controller és buta AP működési mód, ezzel járó központi menedzsment lehetősége
- Roaming az AP-k között
- több SSID-t kezeljen egyszerre
- Layer2 Izoláció
- 2.4 és 5 GHz támogatás
- jó és elérhető, magyar support
- és olcsónak kellett lennie (kinek mi ez azt nem tudom)

Mácsár István