Üdv!

A fenti programmal gyűlt meg a bajom.

Miután fel lett telepítve a diákgépekre, lelassítja a hálózati hozzáférést.

A szerverről lehet adatot másolni, itt nem tapasztaltam sebességcsökkenést.

Viszont a szerverre csak iszonyú lassan lehet másolni.

Egy 10 Mb -os fájl esetében pl a másolási idő több mint 30 perc!!!

Másra nem tudtam gondolni csak a Smart sync lehet a ludas.

És tényleg, ha letörlöm a gépről a Smart-ot akkor felgyorsul néhány másodperc
alatt felteszi ugyanazt a fájlt!

Nincs valami beállítási lehetőség, vagy ez normális dolog?!

Én nem találtam.

Jó lenne, ha egy pár másodperces dolog nem tartana félóráig!

Időnként dogát is kell írni :-)!

Aki ismeri, használja a fenti programot, kérem segítsen!

A gépeken Win 7 van. A Classrom verziója 2010.

Előre is köszi!

Attila