On Thu, Feb 07, 2013 at 01:58:03PM +0100, Veres Sandor wrote:
> Sziasztok!
>
> A munkahelyi gép a hálózatban lévő DHCP szervertől MAC address alapján
> kap fix IP-t, az otthoni gépére viszont statikus fix IP címet állít be,
> amelyet bizonyos időközönként cserélget is, naponta hetente. Így az
> otthoni gépe is a hálózaton van.
> A nagyobb probléma, ha a kis router-én nincs letiltva a DHCP, mert akkor
> a hálózatban két DHCP szerver van.

Ha a nagyobb probléma nem az "otthoni gép", hanem a "dhcp szerver a
routeren", akkor legegyszerűbb, ha  a routerben a WAN portra dugja a
madzagot és beállítja a MAC cím klónozást, akkor lesz neki
egy külön LAN-ja és a router semmit nem fog zavarni. Gyakorlatilag ha
kezdettől fogva ezt csinálta volna, akkor alig lenne esélyed kiszúrni,
hogy ő igazából ugyanazon (régi) MAC mögül két géppel nyomul.

--
PTG
Women give to men the very gold of their lives.  Possibly; but they