Üdv,

nem zavarhat be. Mivel a MAC cím szegmensenként értelmezett. Azaz a
router WAN részén kicsomagolja a layer 2-es csomagot, natot vizsgál és
route-ol, majd a belső címet kapja meg,
ami a router LAN portjain van, és ott újból behelyezi a csomagot layer2-be.
Ugye ez az elmélet, de ugye már láttunk olyat, hogy a gyakorlat nem így
működik.
De a mac-clone-al személy szerint még nem volt ilyen gondom.

Üdv: Kiss L.

--

Üdvözlettel: Kiss László
Káldor Miklós Kollégium, rendszergazda