Hello!
> Ha a kotelezo oraidon felul allando (nem alkalmi helyettesites!) oraid
> vannak azok tulorak (heti max 10), ezelket ez utan is ki kell fizetni.
> mivel ellatatlan feladat (ora) nem lehet, a kotelezo ora maximalva van/lesz,
> ezert vagy tulora, vagy oraado tanar. Hogy a tulora a benttartozkodason
> kivul kell-e esnie ez majd kiforrja magat, mert meg azt se tudjuk/tudjak
> hogyan kovetik a kotelezon kivuli napi benttartozkodast:)
Szerintem itt valami felreertes van.
Azt nem tudom, hogy milyen valtozas lesz, de jelenleg a torvenybol ez olvashato
ki:
A munkaido 55-65%-a a kotelezo ora.
Tehat 22 ora minimum, de ez felmehet 26-ra. (tobblet dijazas nelkul)
A 26-32 ora kozott tobbletdijazas nelkul ellatando feladatok:
eseti helyettesites, felugyelet elrendelese.

Tehat elvileg 32 oranal tobbet osztanak ki valakinek ott lehet tulora.
De szerintem ha valaki 32 oranal tobbet dolgozna, az nem tulorat, hanem
tappenzt fog kapni.
Szoval a jelenlegi szabalyozas szerint NINCS TULORA!

Az meg, hogy a rendszeres helyettesites 26 ora fole menjen, azt meg nem fogja
engedni a
tankeruleti igazgato, inkabb kuld helyettesito tanart.

Udv:
Molnar Peter, Tel:36209149514
http://www.petersoft.hu
http://www.afg.hu