> "több "rendszergazda" is van a gépen, hogy ha a kollégák úgy ítélik meg,
> bele tudjanak nyúlni"
> Bocs, ezt nem értem. Egy kolléga miért akar rendszergazda joggal
> belenyúlni? Adtál másnak is rendszergazda jogot a gépre?
Kezdetben nem. Viszont előfordultak olyan szituációk (informatikai iskola,
szakképzés),
amikor ez jelentősen akadályozta a tanítást, pl. vmi nem futott, mert
update-elni kellett a
Javát, vagy a Flash-t. Ekkor döntöttem úgy, hogy minden informatikus kollégának
csinálok a
tanulói gépekre egy rendszergazda fiókot, hogy alkalomadtán "bele tudjon"
nyúlni.
Sajnos más lehetőséget nem láttam, és most se igazán látok. Persze más lenne
itt az élet,
ha főállású rendszergazda lennék, de sajnos nekem is vannak óráim...

Üdv:
        TT