Hello!
>Bocs, hogy értetlenkedek, de... ha idő alapú az elszámolás,
>akkor még valahol meg tudom érteni, hogy ketyeg az ÓRA,
>ha nem választom le a sticket. Nade ha a forgalmazott mennyiség
> alapú, akkor egy kihúzott stick esetén hogy tud továbbpörögni
> néhány gigabyte-tal? Technikailag meg tudja ezt nekem valaki magyarázni? :)
Persze.
Az indok ugyanaz.
Ha nem kapcsolodom le a halozatrol, akkor a felem iranyulo forgalmat szamolja a szolgaltato.
Effektive nem erdekli, hogy nem erkezik meg.
Nalam ez azt jelentette, hogy nem szakitotta meg a szamlalast, mert volt forgalmam.
Forgalmi alapunal meg nincs mit megszakitani, csak jon az anyag, csak jon.
Abszurdum.
Az egesz lenyege az, hogy a szolgaltato nem hajlando ellenorizni,
hogy a feled iranyulo adatcsomag meg is erkezik-e hozzad.
Allitolag tul nagy eroforrasokat foglalna le.
Jobb ha az ugyfel szopik.
Az a baj, hogy egy telefon esetben ezt nehez tesztelni.
Maximum videora veszed a bekapcsolastol a kikapcsolasig, s kozben mutatod, hogy milyen alkalmazasok futnak, majd a szolgaltatotol lekered az aznapi forgalmat.

--
Udv:
Molnar Peter