Sziasztok!

Egy kicsit előbbre jutottam, de sajnos a megoldást továbbra se tudom:

A fenti hibát nem az image fuploader okozza szerintem, mert megpróbáltam
gallery assistban egyesével feltölteni a képeket, de úgyse jelennek meg illetve
nem kerülnek be az adatbázisba a képek. Viszont a gallery assist
szerkesztésénél megjelenik a következő:
One time lock
"Enable this parameter to avoid over head or long wait time in case your
changes fields that are not part of the gallery. By enabled is all the data
from gallery items excluded from the save process."
Ez előtt van egy pipa, amit hiába pipálok ki és mentem el a következő
alkalomkor ismét megjelenik pipa nélkül. Na szerintem ez blokkolja a
képfeltöltést is, ami látszólag az fuploaderrel megtörténik, csak a zárolás
miatt nem kerül be az adatbázisba. Google barátunk nem mond sokat. Ezt találtam
hozzá:
http://api.drupalhelp.net/api/gallery_assist/gallery_assist.module/funct...
<http://api.drupalhelp.net/api/gallery_assist/gallery_assist.module/function/gallery_assist_form/6>
  Azonban, ha a 905-ös sortól beszúrom a kódot és a megfelelő részt
kikommentezem belőle, majd feltöltöm a
gallery_assist.module fájlt és beírom az oldal kezdőlapját a böngészőbe, akkor
egy teljesen üres fehér lap jelenik meg. Mit cseszhetek el, vagy ezt az ONE
TIME LOCK zárolást, hogyan tudom feloldani?

Erre a hibára esteleg valaki tudja a megoldást. A barátom nem segített vagy én
vagyok béna a keresésben.

Köszi:Jacem