Írtam nekik, választ remélek, mert telefon nincs:)

 A mai napon kapta meg iskolánk a tankönyvrendeléshez szükséges
kódod. 10 órától 11.15-ig sikerült besorolnom a 2. évfolyamos
tanulókat. Azóta nem érem el a szerverüket, így nem tudom végezni a
munkám. A tanulók adatai közül a gondviselői és a lakhely adatok
hiányoznak, ezt megdöbbenéssel vettem észre. Kérdésem, hogy a KIR
adatbázisában felvitt adatok csak véletlenül nem kerültek át, vagy
ezek nem szükségesek a program használata során? A kattintások után
átlag 2 perc 21 másodpercet vártam, ez 200 órai munka végzését
vetíti előre, persze csak abban az esetben, amennyiben működik a
szerverük.

 Kérdéseim a következőek lennének:

 Az ingyenes tankönyvre jogosult diákjaink egyenkénti 12000 Ft
támogatásának összevonása lehetséges? Elsős tankönyve 9500 Ft
felsős diáké 21000.

 A szülők még nem tudják megmondani, hogy kinek a nevére kérik a
számlát. Lehetőség lesz-e később a számla adatait módosítani?

 A későbbiekben nagyobb sávszélességet tudnak biztosítani?

 Pillanatnyilag ezt az üzenetet nézem:

 Elnézést kérünk, a váratlan terhelést nem tudja jelenleg
szerverkapacitásunk kiszolgálni. Az oldal legfeljebb 1000 felhasználót
tud egyszerre fogadni. Pillanatnyilag a várakozó felhasználók száma:
115 Kérjük látogasson vissza később! Várhatón hétfő reggelre
megszűnik a létszámkorlát! Megértésüket köszönjük!

 A minisztériumnak jelezzek, hogy nem tudom ellátni a munkám?

 Tisztelettel: Horváth Zoltán

 On Thu 21/03/13 20:51 , Boldog Ferenc bol...@boldog.net sent:
 Hello!
  Most meg ezt kapjuk:
 SQLSTATE[42000] [1226] User 'z10437' has exceeded the
 'max_connections_per_hour' resource (current value: 1000)

 Meglepődtem volna, ha probléma mentesen működne. :-(

 --
 Üdv:

Links:
------