Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Kovács Marietta  [marg...@citromail.hu]
Küldve: 2013. április 5. 8:37
To: Techinfo
Tárgy: Re: Re: OT: asztali gépet milyet?

>Ha a régi géppel nincs különösebb baj, akkor egy új tápot vegyél és kész,
>ezeket, amiket írtál el kell vinnie könnyedén a régi gépnek.

Persze, hogy tudja, azzal nincs is gond (-HDMI, mert az nincs, ergo kéne egy új
videókártya is)
Igazából alaplap csere kellene mert az SSD SATA 3-as, de az alaplapon csak SATA
2-es csatlakozó van, a külső HDD USB3-as, de csak USB2-es csatlakozók vannak,
azok közül is csak minden 2. működik, a processzor hűtő kicsit hangos lett,
hiába fújom belőle a port. Az SSD miatt havonta párszor kék halált hal a Win7
(HDD driver error) és mivel a régi merevlemezzel nem csinálja szerintem enyhén
inkompatibilis az alaplap az SSD-vel. Memóriát is bővítenék, de ebbe a
mostaniba már nem találok modult (próbáltam 4 GB-os modullal, el sem indult,
2x2GB-ból látott már 1-t, 2-t 3-t is + fagyott és nincs túl nagy kedvem
kártyázni a modulokkal).
Szóval azért cserélnénk, amiért az 50-es pasik lecserélik a feleségüket: még
tudja amit kell, de azért jó lenne egy frissebb modell ;)