Sziasztok!

A következő problémával szembesültem.....
Néhány irodában a régi gépek le lettek cserélve újakra amiken windows7 64 bites van. A HP Scanjet G3010 -ek viszont maradtak. A HP oldaláról lehet letölteni "full feature" W7 64 bites drivert. Viszont nem tudom elérni hogy a PDF gomb megnyomás hatására PDF -ben scannelje be a dokumentumot, hasonlóan mint a régi XP alatt. Az OCR -t sem tudom munkára fogni. Bármelyik gombot nyomom meg, mindíg ugyanaz jön fel, és csak képnek lehet beolvasni. A dolgozók viszont megszokták hogy 1 gombnyomással több oldalas PDF-et lehet beolvasni. Van erre valami ismert megoldás? Vagy nem is fog menni 64 bites win alatt a HP szoftver??

kösz,
Péter