Kedves Gábor!

Anélkül, hogy szolgálati titkoskat feszegetnénk:

- ezek szerint az új rendszer hardverben-szoftverben-emberben teljesen új?

- azt akarod mondani, hogy úgy vettétek át, hogy a régit meg se mutatták? Nincs
specifikáció, hogy mi volt, vagyis mit kell adnotok, szolgáltatnotok?

- az a sok szoftver/hardver/konfig/log/ticket stb. ami az évek alatt
összehalmozódott, ment a kukába? Valaki nyomott egy shutdown-t és kész-passz...

[fejvakarós smiley]

Gyuri

2013 Április 11, Csütörtök 17:21 CEST dátummal, Kiss Gábor <ki...@niif.hu> ezt