Sziasztok!

Van egy olyan problémám, miszerint a KIR3 rendszer egyik napról a másikra
nem lett elérhető. Hiába kattintok a megadott linkre, egy fehér/üres lap
töltődik be. Se hibaüzenet, se semmi.
Másik böngészőből feldob egy olyat, hogy kell neki a java 1.5.0_10.
Leszedtem minden friss java-t, felraktam ezt. A probléma ugyanez. Aztán
valaki mondta, hogy 1.5.0_18 kell hozzá,de ezzel sem működik.

Gondoltam megnézem saját gépemről, win7pro, ie9, firefox, opera, mindenből
a legújabb legfrissebb legjobbabb és ezen sem megy. Azt a dat kulcsfájlt
nem is kéri egyáltalán ami a hitelesítő kulcs lenne. A saját gépemen még
opera alól akar telepíteni egy oracle JInitiator 1.3.1.22 programot,de az
oracle oldalán az van, hogy csak XP alatt működne, így nem próbáltam ki.

Valaki elmondaná nekem, hogy ha most telepítek egy teljesen szűz új gépet
akkor mit tegyek fel rá, hogy elérhető legyen ez az istenverte KIR3?

Köszönöm!