Üdv!

> Alaplapot kell cserélnem :(. Eddig ezt rábíztam a szervizünkre, de jan. óta
> nem lehet. Szerencsére a processzorral együtt. Úgy tervezem, hogy kiszerelem
> a régi alaplapot processzorral+hűtővel együtt, beteszem az újat, bele az új
> procit. Van valami, amire extrában kell figyelni? Lehet gond, hogy a régi
> ATX, az új microATX?

Az aljzatok önmagukért beszélnek, tehát rossz helyre nem nagyon lehet dugni
semmit. Vagyis hát csak egyszer, de akkor meg recseg-ropog.. :-P

Szóval fizikailag szerintem nem lesz vele baj, ha a tápcsatlakozó (20 vagy 24
lábú) nem passzol, van átalakító. De sok tápnak a csatlakozója 20+4 lábú, külön
kábelkorbácsban.

Nem írtad, milyen oprendszer van a gépen, de ha windows, nagy valószínűséggel
hanyattdobja magát a csere után. XP-nél a javítótelepítés szokott segíteni, de
ha nincs rajta fontos adat, nem érdemes ezzel szutykolni - gyalu, és újrahúz.

Gyuri