Szia!

Először mondjuk lehetne egy USB driver / alaplapi komponensek frissítése. Ha nem hoz eredményt, próbálj meg egy Live Linux-ot használni, ha az alatt tökéletesen működnek a pendrive-ok, ha akkor valószínűleg nem hardveres baja van. Ha Live Linux alatt sem mennek jól, akkor lehet, hogy az alaplapi USB vezérlő mondta be az unalmast.

Először lehet