Miért lenne megtévesztés? Korrekten elmondod az ügyfélnek, hogy ez van!
Vagy megveszed a microsoft programjait mint a számítógéped, vagy linuxot
telepítesz... tud választani, ha a harmadik, akkor meg ha jól értem mehet
oda aki megcsinálja neki az aktiválást stb...

Köszönöm a válaszokat, sajnos jól sejtettem

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu* <http://constantinum.hu>