Üdv,

eddig én is debian-t ajánlottam volna, de!
Van egy csomó csomag, amit ha debian alatt akarsz feltenni, eszméletlen
nehéz. Nem működik stb.
Én most szakdolgozat keretén belül választottam Ubuntut. Öröm vele dolgozni.
Installálsz valamit, és egyből működik. Pl.: ffmpeg, php-ffmpeg
csomagok. Egyből működtek elvárás szerint.
Nem volt licensz meg egyéb probléma (3rd party software) stb. Egyszerűen
megy és ment minden probléma nélkül.
Nehéz azt mondani, sok év debian után, hogy ne azt használd, de én csak
ubuntut javaslom.

Üdv: Kiss L.

ui.: nem beszélve arról, hogy Zentyal is ubuntu alapú...

Üdvözlettel: Kiss László
Káldor Miklós Kollégium, rendszergazda
1022 Budapest, Felvinci utca 8.
Tel.: +36-30/405-5578